"בלשכת ראש הממשלה לא פתחו שמפניה היום, טראמפ הוא חידה"

שלום בידרמן 5 Comment on "בלשכת ראש הממשלה לא פתחו שמפניה היום, טראמפ הוא חידה"

סער: הזדמנות היסטורית להוביל מהלכים אדירים עם הממשל האמריקני • אריה גולן: בניו יורק הדמוקרטית אין פנים שמחות • בני גל: קשה לי להאמין שבגיל 70 אדם עם מידות כל כך גרועות יכול להשתנות • קוה שפרן: בנאום הניצחון הופיע אדם אחר, שאמר "אתם ואתם"

צילום: איציק רויטמן
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

המהדורה המרכזית עסקה הערב (ד) בניתוח תוצאות הבחירות המפציעות בארצות הברית כאשר מומחים, פרשנים ועיתונאים ניסו לצפות את העתיד.

הפרשן בן כספית טען כי בלשכת ראש הממשלה לא פתחו שמפניה היום. "טראמפ הוא חידה גדולה. יחסיו לישראל בעתיד הם בגדר בלתי נודע". אמר כספית.

טראמפ נתניהו

השר לשעבר גדעון סער אמר כי יש בפני ישראל הזדמנות היסטורית להוביל מהלכים אדירים עם הממשל האמריקני החדש. "הדבר היחיד שבו טראמפ היה עיקבי כל מסע הבחירות שלו – היה היחס האוהד שלו לישראל" דברי סער.

דני דנון שגריר ישראל באו"ם סיפר מחויותיו היום באו"ם: "נציגי העולם בהלם. אנשים לא יודעים איך לאכול את מה שקרה כאן"

ואילו השדרן אריה גולן (רשת ב') סיפר "אני מסתובב היום בניו יורק הדמוקרטית, אין פה פנים שמחות. הנאומים של קלינטון ואובמה בשעה האחרונה רק מוכיחים עד כמה הבחירה של טראמפ הפתיעה אותם ברמה הכי כואבת. ביומן הבוקר של רשת ב' אמרתי בכל הזדמנות שאסור למהר ולהספיד את טראמפ, משהו בדמותו משך את העם האמריקני, שמח שצדקתי".

4Y9A9217

במהדורה התייחס מימרן לשאלה מיהו דולנד טראמפ? קווה שפרן – ממוחה לשפת גוף עלה לשידור וניסה לפענח: "דמותו של טראמפ הייתה בחודשים האחרונים בעלת סממנים של אדם מטורף, קצר ומתוח. הוא תמיד אמר "אני ואני". בנאום הניצחון הופיע אדם אחר, שאמר "אתם ואתם" שלא משתמש באגרופים, שמנסה לחייך, פעם ראשונה שהוא ספר את האנשים סביבו".

בני גל – מאמן אישי גם ניסה לנבאות ואמר "טראמפ הגשים חלום. הוא לא היה מצליח בלי שהאמין כבר לפני שנתיים שהוא כבר נשיא. האישיות שלו מתאפיינת במי שמגשים את חלומותיו ונלחם עד להגעה ליעד. הוא הציב יעד וכבש אותו. ומה עכשיו? אופס, אין לו יעד חדש. קשה לי להאמין שבגיל 70 אדם עם מידות כל כך גרועות יכול להשתנות, אולי התפקיד יגרום לו להיות יותר מענטש".



5 תגובות

מיין תגובות
  1. 5

    טרמפ הוא לא חידה אלא אוהב ישראל. והסיבה שלא פתחו שמפניה, כדי לא לעצבן את אובמה הרשע, כדי שלא יקיים הצבעות באום נגד ישראל.

  2. 4

    בפרט שביתו יהודיה

  3. 3

    אשריך ר' טראמפ אוהבים אותך בישראל "לב מלכים ושרים ביד ה'"

  4. 2

    אין על טראמפ זה ניצחון אמיתי